سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز توزیع مرغ با نرخ مصوب دولتی در کرمانشاه

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه از آغاز توزیع مرغ با نرخ مصوب دولتی در کرمانشاه از فردا (پنجم تیر) در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسماعیل پرویزی‌فر مدیر کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با اشاره به اختصاص سهمیه توزیع مرغ با نرخ مصوب دولتی به استان برای توزیع، گفت : قرار بود از امروز توزیع مرغ با قیمت هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان درب سردخانه و قیمت هر کیلوگرم ۱۳ هزار تومان را برای مشتریان در سطح استان داشته باشیم که به دلیل مشخص نبودن مراکز عرضه امروز عرضه نداشتیم، اما از فردا توزیع مرغ در سطح فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای در سطح شهر کرمانشاه و دیگر شهرستان‌ها آغاز خواهد شد.

او با بیان اینکه عرضه مرغ با قیمت مصوب دولتی در سطح استان تا رسیدن قیمت مرغ به تعادل ادامه خواهد داشت، گفت : هیچ کمبودی برای عرضه مرغ منجمد با قیمت مصوب ۱۳ هزار تومانی در سطح استان نداریم و توزیع مرغ تا رسیدن قیمت‌ها به قیمت متعادل ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه افزود: مرغ به میزان زیادی در سردخانه‌های استان موجود است و مشکلی برای عرضه آن با نرخ مصوب دولتی نداریم.

او با اشاره به بالا رفتن قیمت مرغ در استان کرمانشاه و دیگر استان‌های کشور در روز‌های گذشته، گفت: امروز قیمت مرغ در بازار کرمانشاه به ۱۸ هزار تومان هم رسیده لذا با توجه به اختلاف پنج هزار تومانی مرغ‌های در دست عرضه با نرخ مصوب با قیمت مرغ در بازار برای جلوگیری از بروز هر نوع مشکلی در توزیع باید عرضه مرغ در سطح استان با همکاری سازمان صمت با نظارت دقیق و قوی انجام شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۴ تير ۱۳۹۹
ما که چیزی نمیبینیم