سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام تمهیدات لازم برای غسالخانه خرمشهر

شهردار خرمشهر از انجام تمهیدات لازم برای غسل اموات کرونایی در غسالخانه این شهرستان خبرداد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،داود دارابی شهردار خرمشهر با بیان اینکه قرار بر این بود که اجساد فوت شدگان کرونایی در غسالخانه   آبادان غسل و تدفین شوند گفت: با توجه به صحبت های پیش آمده  تصمیم بر آن شد این امر در غسالخانه خرمشهر انجام شود اما شرایط غسالخانه این شهرستان بستر مناسبی نداشت.

او با اشاره به اینکه متولی غسالخانه خرمشهر دیروز بدون هماهنگی با ما  کار تدفین و غسل اموات کرونایی این شهرستان را انجام داد افزود: به محض اطلاع از این امر از غسل و تدفین اموات کرونایی جلوگیری کردیم تا یک هفته پیش توانستیم تمامی شرایط و لوازم را مهیا کنیم .

شهردار خرمشهر ادامه داد: تذکراتی که فرماندار ویژه خرمشهر و مردم شریف این شهرستان به ما داده و ابلاغ کردند ، باعث تسریع در کار و انجام پروتکل های بهداشتی در غسالخانه خرمشهر شد.

دارابی در ادامه  گفت: در غسالخانه خرمشهر تمام پروتکل های بهداشتی رعایت ، بنر نصب شد و مردم میتوانند ارتباط مستقیم با شهردار این شهرستان داشته باشند.

او افزود:با متولی و پیمانکار آرامستان خرمشهر برای رعایت نکردن مسائل بهداشتی برخورد جدی انجام گردید.

شهردار خرمشهر  تصریح کرد: از چند روز پیش مدیریت آرامستان را زیر نظر گرفتیم ، و در نشستی با مسئولان این شهرستان هزینه ایام و ذهاب آمبولانس ،غسل و تدفین اموات کرونایی تقلیل یافت و ضمن رعایت پروتکل بهداشتی به مبلغ یک میلیون تومان رسید.

دارابی بابیان اینکه  از همراهان  متوفیان خواهش میکنم اکیدا در مراحل غسل اموات همکاری نکنند  گفت: برای هر متوفی درخت کنار خریداری و به اسم آنها کاشته میشود و صوت قرآن در آرامستان  پخش می شود ، پاکسازی کل مسیر،  رنگ آمیزی جداول و ساماندهی وضعیت آرامستان در دستور جدی  شهرداری قرار دارد.

 او در پایان ضمن عذر خواهی از اعضای متوفیان کرونایی در زمینه غسل و کفن اموات گفت: از این به بعد اگر کوتاهی رخ داد تذکرات شهروندان را با جان و دل پذیرا هستیم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.