سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

گره خوردن نام منطقه ۱۹ با معضل خلازیر و کوره‌های آجر پزی

اعطا گفت: موضوع املاک موقوفه‌ای منطقه ۱۹ و محدوده کوره‌های آجر پزی چالش جدی است که باید از سوی مدیریت شهری تحرک جدی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اعطا عضو شورای شهر تهران در حاشیه بازدید خود از کوره‌های آجر پزی و خلازیر واقع در منطقه ۱۹ گفت: بهانه این بازدید انتشار تصاویری بود که نشان می‌داد تونل‌های زیر کوره‌های آجر پزی مناسب نیست و‌ مصوباتی در شورای چهارم در خصوص محدوده های کوره‌های آجر پزی  نیز وجود داشت.

عضو شورای شهر تهران افزود:اختلاف‌هایی در زمینه کوره‌های آجر پذیری و دیگر بخش‌ها وجود داشت که این اختلاف نظر‌ها در سایر مناطق و موضوعات نیز وجود دارد و بنابر این موضوع تنها اعتبار و بودجه نیست.

اعطا گفت: تنها ذی نفعان اراضی ۲۰۰ نفر ساکن در کوره‌های اجر پزی نیستند و نباید حق شهر ۳۰۰ هزار نفر از ساکنان منطقه ۱۹و ساکنان بر اراضی۱۸۰ هکتار زمین را نادیده گرفت.

او‌ادامه داد: موضوع املاک موقوفه‌ای در منطقه ۱۹ و محدوده کوره‌های آجر پزی چالش جدی است و باید از سوی مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌ها تحرک جدی ایجاد شود.

عضو شورای شهر تهران افزود: این گونه به نظر می‌رسد تا زمانی که چالش‌های موجود رسانه‌ای نشود حتی مدیران شهرداری نیز پای کار نمی‌آیند.

بیشتر بخوانید

کوره‌های آجرپزی منطقه 19 ساماندهی می‌شوند

کوره‌های آجر پزی به مکان‌های بی دفاع شهری تبدیل شده‌اند

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.