سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اینترنتی شدن اعتبار دفترچه تامین اجتماعی/ نیازی به حضور بیمه شدگان در کارگزاری ها نیست

رئیس بیمه تامین اجتماعی شهرستان مهاباد گفت: بیمه شدگان تاریخ اعتبار دفترچه درمانی را از طریق سامانه اینترنتی و کد دستوری سازمان پیگیری کنند.

آرش صالحیه رئیس بیمه تامین اجتماعی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بیمه شدگان تامین اجتماعی و مراکز درمانی اعم از خصوصی و دولتی اعتبار دفترچه‌های درمانی خود را از طریق سامانه‌های اینترنتی و کد دستوری #۱۴۲۰*۴* پیگیری کنند.

صالحیه اظهار کرد: این اقدام به منظور حذف تدریجی کاربرد دفترچه و کاهش مراجعه حضوری بیمه شدگان به دفاتر پیشخوان، اعتبارسنجی دفاتر بیمه شدگان صورت گرفته است.

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد همچنین به بستری افراد مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان اشاره و اضافه کرد: افراد مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان‌های در نظر گرفته شده بستری می‌شوند و هزینه درمان آن‌ها به صورت ۱۰۰ درصد رایگان است که ۹۰ درصد آن توسط بیمه و مابقی توسط دانشگاه علوم پزشکی پرداخت خواهد شد.


بیشتر بخوانید: کاهش ۳ درصدی بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی مهاباد


صالحیه یادآور شد: هم اکنون ۱۱۰ هزار و ۶۸۱ نفر از شهروندان شهرستان مهاباد در قالب ۳۱ هزار و ۳۹۴ نفر بیمه شده اصلی و ۵ هزار و ۹۰۵ نفر تبعی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و از مزایای آن استفاده می‌کنند.

رئیس بیمه تامین اجتماعی شهرستان مهاباد اذعان کرد: بیمه شدگان لازم نیست به دفاتر تامین اجتماعی مراجعه کنند مگر اینکه اطلاعات پایه شخصی در سازمان تامین اجتماعی خصوصا شماره موبایل درست نام نویسی نشده باشد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.