سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه لایحه معافیت صنعت گردشگری شیراز از پرداخت عوارض شهرداری

سرپرست اداره گردشگری شهرداری شیراز گفت: در صورت تصویب لایحه معافیت صنعت گردشگری همه صنایع مرتبط با حوزه گردشگری تا پایان امسال شامل معافیت از پرداخت عوارض شهرداری می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی نیری سرپرست اداره گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت:در صورت تصویب  لایحه  معافیت صنعت گردشگری همه صنایعی که مرتبط با حوزه گردشگری شیراز هستند تا پایان امسال شامل معافیت از پرداخت عوارض شهرداری می شوند.

او، با اشاره به اینکه بسته‌های پسا کرونا شهرداری شیراز برای رونق گردشگری به قوت خود باقی است، بیان کرد: آنچه در راستای ایجاد مثلث طلایی شیراز، اصفهان و یزد در قالب برنامه‌های گردشگری تدوین شد شامل ۱۲ مورد بود که با وقوع کرونا در حال به روز شدن است.

نیری به توجه ویژه شهرداری شیراز در خصوص زیرساخت‌های گردشگری به ویژه اکوتوریسم و خانه‌های تاریخی اشاره و تصریح کرد: واحد گردشگری مذهبی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز تشکیل شده است که ارتباط خوبی با تولیت‌های حرم‌های اهل بیت (ع) در شیراز دارد و در مناسبت‌های مختلف به تسهیل گردشگری مذهبی می‌پردازد.

حسن دهقان، معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز با بیان اینکه طرح ایجاد باغ کتاب شیراز در معاونت شهرسازی شهرداری در حال تدوین و نقشه کشی است، ادامه داد: امسال حداقل ۵ قرائت خانه از سوی این سازمان راه اندازی می‌شود.

او، با اشاره به رشد کتابخانه‌های درون فرهنگسرا‌های شهرداری شیراز، افزود: کتابخانه‌های فرهنگسرا‌های شهرداری امسال با ایجاد ۴ فضای جدید افزایش می‌یابد و به ۱۸ کتابخانه می‌رسد.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.