سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعادتمند: برای پرداخت مطالبات شفر ۳ ماه فرصت داریم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا احتمالا ۳ ماه دیگر برای پرداخت مطالبات شفر فرصت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با سفر این تیم به اهواز برای دیدار با فولاد خوزستان در چارچوب رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: در این مدت بازیکنان ما با انگیزه بالایی تمرین می‌کردند. دیروز تیم ما با هواپیمای چارتر راهی اهواز شد. ما چند بلیت اضافه گرفته بودیم تا به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، صندلی کناری بازیکنان خالی باشد اما متاسفانه تمامی صندلی‌های هواپیما پر شده و پروتکل‌های بهداشتی در این پرواز رعایت نشده بود.

او ادامه داد: این اولین بازی پس از ازسرگیری رقابت‌های لیگ برتر پس از شیوع ویروس کرونا است و امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم.


بیشتر بخوانید:


مدیرعامل باشگاه استقلال درباره علت مصدومیت مرتضی تبریزی و رضا آذری و اختلاف بین کادر پزشکی و مربی بدنساز تیم بیان کرد: به دلیل افت بدنی بازیکنان ما و رساندن آن‌ها به شرایط مسابقه تمرینات سنگینی برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. این تمرینات سنگین احتمال مصدومیت بازیکنان را بالا می‌برد. این تنها مشکل فوتبال ما نیست و تیم‌های مطرح اروپایی هم با این مساله دست و پنجه نرم می‌کنند.

او افزود: اختلاف خاصی میان کادر پزشکی و مربی بدنساز تیم ما نبود و تنها اختلاف عقایدی میان آن‌ها بود که این مشکل حل شد.

سعادتمند در پاسخ به این سؤال که چرا دیاباته به همراه تیم به اهواز سفر نکرد، گفت: این مسئله تشخیص سرمربی است و نمی‌توانم دخالتی در مسائل فنی داشته باشم. ما در تیم افراد شایسته مثل مهدی قایدی و ارسلان مطهری حضور دارند که به خوبی می‌توانند جای خالی دیاباته را پر کنند.

او در رابطه با خصوصی‌سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: اراده و همیتی برای واگذاری ۲ به باشگاه به بخش خصوصی و ورود به بازار بورس وجود دارد. هر سه‌شنبه با حضور شخص وزیر ورزش و سه معاون او و برخی مواقع رئیس سازمان خصوصی‌سازی، جلسه واگذاری برگزار و همه موارد و مصوبات بررسی می‌شود. در دو ماه گذشته فعالیت‌های فوق العاده خوبی صورت گرفته تا فضا برای ورود به بازار بورس فراهم شود.

سعادتمند در پایان درباره آخرین وضعیت شکایت بویان و وینفرد شفر از استقلال گفت: بدهی مربوط به بویان را از طریق مطالباتمان از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پرداخت خواهیم کرد. اما درباره بدهی‌های شفر باید بگویم به دلیل بحرانی که پس از شیوع ویروس کرونا پیش آمد، فیفا این موضوع را فورس ماژور قرار داد. به همین دلیل ۲ یا سه ماه دیگر برای پرداخت مطالبات شفر، فرصت داریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۴ تير ۱۳۹۹
نگران نباش تااون وقت وزارت از پول بیت المال می زنه بهت میده یادت رفته چطور250هزاردلاربرا دیاباته و200هزاربرامیلیچ داد؟
باقرخان سالار ملی
۱۵:۰۵ ۰۴ تير ۱۳۹۹
خوب از بیت المال بدین مگه دست ندارین
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۴ تير ۱۳۹۹
آره درست مثل تیم بیافتخار پیروزی
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
سیاستشون خیلی وقته پول ازبیت المال کنارگذاشتن براشفر.منتها چون چندروزقبل برادیاباته ومیلیچ برداشتن وپرداخت کردن تاواردکشوربشن.نمی خوان تابلو شه.
فرشید طالبی
۱۳:۳۷ ۰۴ تير ۱۳۹۹
تا سلطانی فر هست حالا حالا ها استقلال یا سپاهان رنگ قهرمانی نمیبینن
چرا اقای سلطانی فر نمیذاره استقلال خصوصی بشه چون از خصوصی شدنش ضرر میکنه بجایی که فتحی را اخراجش کنه بردش مدیریت یک ورزشگاه داد
نزدیک ده ساله استقلال پرسپولیس را میخوان خصوصی کنن مگه چقدر مراحل اداری باید طی بشه تا این دوتا باشگاه خصوصی بشن مگر ده سال کمه
تا سلطانی فر را میخوان بکشن پا استیضاح میگه من این دو تا باشگاه را خصوصی میکنم نگاه کنید باشگاه عربی چقدر بازیکنان و مربیان خارجی خوبی میارن یا همین باشگاه تراکتور چون مدیریتش خصوصیه
ali
۱۲:۳۰ ۰۴ تير ۱۳۹۹
خدا را شکر بابا، ما نصف عمر شدیم زودتر می گفتید.من فکر می کردم همین امروز باید مطالباتش را بدیم نگران بودم از کجا بیارید.او وه تا سه ماه دیگه ممکنه شفر یا ببخشه یا انشالله یک پرونده دیگه رو کنه و چند میلیونی باز اونجا طلب کنه انشالله.سعادتمند همینطور که ما را از نگرانی در اوردی خدا تو را از نگرانی دربیاره!!!
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۴ تير ۱۳۹۹
خوش بحالت.یادمه فتحی هم مثل توخوب حرف می زد.
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
لعنت بر مافیای فوتبال در ایران