سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سری آ ایتالیا؛

جدال حساس لاتزیو و آتلانتا در «برگامو» / اینتر و رم در پی کم کردن اختلاف با بالانشینان

هفته بیست و هفتم رقابت‌های فوتبال سری آ ایتالیا امشب با برگزاری سه دیدار مهم پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های فوتبال سری آ ایتالیا، در هفته بیست و هفتم امشب با برگزاری سه دیدار پیگیری می‌شود.

اینتر - ساسولو (ساعت ۲۲)

در بازی نخست امشب، تیم اینتر از ساعت ۲۲ در ورزشگاه جوزه مه آتزای شهر میلان میزبان ساسولو خواهد بود. شاگردان آنتونیو کونته که دوران پس از کرونا را با حذف از جام حذفی ایتالیا آغاز کردند، روز دوشنبه در نخستین بازی خود در سری آ پس از وقفه سه ماهه، مقابل سمپدوریا با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسیدند و امشب برای نزدیک‌تر شدن به لاتزیو و یوونتوس به پیروزی نیاز دارند.

ساسولو هم که یکشنبه شب با نتیجه سنگین چهار بر یک مغلوب آتالانتا شد، امشب یک بازی دشوار دیگر دارد. شاگردان روبرتو دی زربی با ۳۲ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول جای دارند.

ترکیب احتمالی اینتر: هندانوویچ، دی فرای، اشکرینیار، باستونی، بارلا، گالیاردینی، یانگ، کاندروا، اریکسن، لوکاکو و مارتینز

آتالانتا - لاتزیو (ساعت ۱۵ دقیقه بامداد)

مهمترین بازی امشب در شهر برگامو برگزار می‌شود و آتالانتا میزبان لاتزیو خواهد بود. آتالانتا با ۵۱ امتیاز در رتبه چهارم جدول جای دارد و لاتزیو با ۶۲ امتیاز در رتبه دوم است.  

شاگردان شگفتی ساز گاسپرینی برای اینکه فصل آینده هم در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند، رقابت سختی با رم و ناپولی دارند. البته آتالانتا توانسته اختلاف امتیاز خوبی با این دو تیم ایجاد کند و برای حفظ این فاصله، باید از سد تیم قدرتمند لاتزیو عبور کند.

عقاب‌های شهر رم نیز با یک بازی کمتر نسبت به یوونتوس و چهار امتیاز اختلاف نسبت به این تیم در رتبه دوم جدول جای دارند. شاگردان اینزاگی نمی‌خواهند دست از رویاپردازی بردارند و قهرمانی سری آ را نشانه گرفتند.

رم - سمپدوریا (ساعت ۱۵ دقیقه بامداد)

تیم‌های رم و سمپدوریا دیگر دیدار امشب را در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برگزار می‌کنند. رمی‌ها که با شش امتیاز کمتر نسبت به آتالانتای رده چهارمی در رتبه پنجم جای دارند، برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، دیگر نباید راحت امتیاز از دست بدهند.

شاگردان کلیودیو رانیری در تیم سمپدوریا نیز با ۲۶ امتیاز در رتبه شانزدهم جای دارند و این فصل فقط برای فرار از سقوط می‌جنگدند.


بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.