سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کل دادگستری اردبیل:

تامین امنیت و احقاق حق و عدالت خواسته به حق مردم است

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت:تأمین امنیت، آرامش و آسایش مردم، احقاق حق و عدالت از خواسته های به حق مردم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی،رئیس کل دادگستری استان اردبیل در دیدار فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی استان گفت: وجود هرگونه شرارت و ناامنی در جامعه حتی در مقیاس کوچک و کم آن نیز به هیچ وجه قابل قبول نیست و با افراد خاطی در حوزه‌های امنیتی به شدت برخورد می شود.

او با اشاره به وظایف ذاتی دو مجموعه قضایی و انتظامی گفت: این دو مجموعه به عنوان دو بازوی محکم و مکمل همدیگر نقشی بسیار قوی و ارزنده ای در برقرای نظم و امنیت و حل بسیاری از مشکلات در جامعه ایفاء می‌کنند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به وضعیت استان افزود: خوشبختانه با وجود همکاری ها، اتحاد، همدلی و هماهنگی های موجود بین مراجع قضایی و انتظامی وضعیت استان در حالت مطلوب قرار داشته و استان اردبیل از حیث برقرای امنیت از استان‌های امن در کشور به شمار می آید.

عتباتی بر لزوم ورود جدی، قاطعانه، سریع و به موقع نیروی انتظامی در مقابله با شرارت، نزاع جمعی و هرگونه مظاهر ناامنی در جامعه تاکید کرد.

سردار بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت شهدای هفت تیر، هفته قوه قضاییه را تبریک گفته، از اقدامات قاطعانه دستگاه قضایی استان در برخورد با فساد قدردانی کرد.

او همکاری و هماهنگی مجموعه های قضایی با نهادهای نظامی و انتظامی در تامین امنیت پایدار در استان را بسیار ارزشمند عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد تداوم و استمرار این تعامل و هماهنگی به ارایه خدمات صادقانه و بیش از پیش به مردم منجر شود.

سردار حسینی، فرمانده انتظامی استان تردبیل نیز ضمن تبریک هفته قوه قضاییه از شجاعت و اقتدار دستگاه قضایی استان در احقاق حق، دفاع از حقوق عامه و مبارزه به فساد قدردانی کرد.

او همچنین حمایت های قضایی از اقدامات قانونی نیروی انتظامی در انجام ماموریت های خود در امر برخورد و کشف جرم و نیز برقراری نظم و امنیت در جامعه را موجب دلگرمی و پشتوانه ای محکم در انجام رسالت های نیروی انتظامی عنوان کرد.

انتهای پیام/ح     

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.