سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر تاسیسات گردشگری بوشهر به طور مستمر ادامه دارد

معاون گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی بوشهر گفت: نظارت بر تاسیسات گردشگری برای اطمینان از اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی به طور مستمر ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه سالاری معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان خرداد با توجه به شیوع بیماری در شرایط کنونی و نیاز به رعایت صحیح دستورالعمل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری، ۲۳۹ بازدید و نظارت میدانی از این تاسیسات انجام گرفت.

او افزود: در این مدت ۳۹ مورد بازدید از هتل‌ها، ۳۷ مورد از هتل آپارتمان‌ها، ۳۲ مورد از مهمان پذیر‌ها، ۵۹ مورد از رستوران‌های بین راهی و سفره خانه‌ها و ۷۲ مورد بازدید از شرکت‌های خدمات گردشگری و دفاتر مسافرتی  صورت گرفت.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی بوشهر ادامه داد: هفت گروه نظارتی در شهر بوشهر و پنج  گروه دیگر در سایر شهرستان‌ها بر عملکرد واحد‌های اقامتی دارای مجوز از این اداره کل، به طور مستمر نظارت می‌کنند.

سالاری به فعال بودن ۲۰ هتل و هتل آپارتمان در استان اشاره کرد و  افزود: مجموع هتل‌های استان ۶۸۳ اتاق و هزار و ۵۳۷ تخت دارند و در کنار آن‌ها، مهمان پذیر‌ها با ۳۳۰ اتاق و  هزار و ۶۵ تخت در این حوزه به گردشگران و مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

او رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در این شرایط ضروری دانست و تاکید کرد: نظارت‌ بر تاسیسات گردشگری ادامه دارد و همه تلاش ما در کنار رونق گردشگری، پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و کاهش ابتلا به این بیماری است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.