سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل هواشناسی اردبیل:

دمای هوای در استان اردبیل به بالای ۳۸ درجه خواهد رسید

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: دمای هوا طی روز‌های آینده در استان اردبیل بالای ۳۸ درجه خواهد رسید.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از امروز تا عصر پنجشنبه جوی پایدار با آسمانی صاف همراه با افزایش نسبی دما در سطح استان پیش بینی می‌شود.

او با اشاره به اینکه در بعدازظهر‌ها در مناطقی از استان اردبیل با وزش باد (گاهی تند) همراه خواهد بود افزود: وزش باد خزری در ساعات عصر و در طول شب‌ها باعث خنکی هوا در نوار شرقی، مناطق مرکزی و شهرستان خلخال نیز خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: فردا هوای گرم تابستانه در سطح استان اردبیل انتظار می‌رود؛ بطوریکه بیشینه دما در تمامی شهر‌های مناطق مرکزی و جنوبی استان از ۳۰ و در مناطق شمالی از ۳۸ درجه سلسیوس هم بالاتر خواهد رفت.

محمدی گفت: از عصر پنجشنبه هفته جاری با نفوذ پرفشار سطح زمین به منطقه بتدریج وزش باد خزری آغاز شده و باعث خنکی هوا خواهد شد.

او تصریح کرد: از روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده آسمانی نیمه ابری تا ابری گاهی مه آلود و همراه با کاهش محسوس دمای هوا در سطح استان اردبیل پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل افزود: وزش باد در مناطق شمالی و مرکزی استان اردبیل در ساعات بعدازظهر و عصر روز‌های پنجشنبه و جمعه تند تا نسبتاً شدید انتظار می‌رود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.