سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال نقش اساسی دارد/ کشور نیازمند همت غیور مردان عرصه کار و کارگری است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: بسیج در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال در استان اردبیل نقش اساسی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در نشست مشترک با معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان ضمن تاکید بر نقش مهم بسیج در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال، از آمادگی این شرکت برای همکاری همه‌جانبه با بسیج استان اردبیل خبر داد.

او با بیان اینکه صاحبان صنایع در همه حال در خدمت نظام و کشور بوده است افزود: امروز به جهت ظرفیتی که در بخش صنعت وجود دارد، این امر می‌تواند در پیشبرد اهداف اقتصادی و ایجاد مراکز کار و تولید کمک شایانی به کشور نماید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید" اضافه کرد: در راستای انجام این فرمان رهبری، بسیجیان کارگر به عنوان مجاهدان عرصه اقتصادی، وظیفه سنگین و خطیری بر دوش خود دارند؛ چرا که با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب، با کار و تلاش مضاعف و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، می‌توان در عرصه کار و تولید نیز همانند سایر پیشرفت‌های نظام، قله‌های ترقی را فتح کرد.

اهلی با اشاره به تفاهم نامه منعقده بین شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان بسیج استان گفت: بر اساس این تفاهم نامه، شرکت شهرک‌های صنعتی آماده واگذاری زمین به سازمان بسیج کارگری برای احداث و راه‌اندازی مراکز پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل می‌باشد.

کشور نیازمند همت غیور مردان عرصه کار و کارگری است

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: کشور نیازمند همت غیور مردان عرصه کار و کارگری است.

سرهنگ پاسدار شکور عبدی با اشاره به لزوم حمایت از تولید گفت: در شرایط جنگ اقتصادی که دشمنان در تلاش اند از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده نمایند، کشور نیازمند همت غیور مردان عرصه کار و کارگری است.

او افزود: با هم‌افزایی هرچه بهتر و بیشتر فیمابین، می‌توان برای مشکلات موجود راه حل‌های یکپارچه‌ای ارائه نمود تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر تولید و صنعت کشور باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با ابراز امیدواری نسبت اجرای تفاهم نامه‌های موجود ابراز داشت: یکی از برنامه‌های مهم سازمان بسیج استان، احداث پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرک‌های صنعتی استان است که تلاش می‌شود با احداث این پایگاه ها، تاثیر مثبتی بر روند تولید کشور داشت.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.