سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار مرکزی:

برای اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ریزی جدی و کیفی شود

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار مرکزی گفت: باید برنامه ریزی جدی و کیفی برای اوقات فراغت دانش آموزان صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان مرکزی گفت: باید برنامه ریزی جدی و کیفی در اوقات فراغت تحصیل دانش آموزان از سوی ورزش و جوانان و آموزش و پرورش صورت گیرد.

اکرمی افزود: با توجه به اینکه سال تحصیلی ۹۸- ۹۹ تحت تاثیر کرونا قرار گرفت و دانش آموزان بهره کافی از مدارس نبردنداین برنامه ریزی می‌تواند به دانش آموزان کمک کند.

او بر استفاده از شبکه شاد و صداوسیما برای ارتقای سطح علم و دانش دانش آموزان تاکید کرد و شیوه‌های نوین اطلاع رسانی را در این امر مهم برشمرد.

دوازدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان مرکزی با حضور اعضاء و ادارات مربوطه در اراک برگزار شد.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه وارد کشور شد و ۳۱ بهمن ماه اولین موارد در استان قم مشاهده شد و روز اول اسفند ماه اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد و بعد از استان قم، استان مرکزی دومین استانی بود که ابتلا به کویید ۱۹ را اعلام کرد.

شیوع کرونا ویروس موجب محدودیت‌های آموزشی به خصوص در مدارس کشور و استان مرکزی شد و اگرچه این محدودیت از طریق فضای مجازی جبران شد، اما موجب شد نسبت به کلاس‌های حضوری دانش آموزان بهره کافی از مدارس را نبردند.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که ابتلا به کرونا ویروس داشت، اما خوشبختانه با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد و استان مرکزی از رتبه دوم شیوع در کشور به رتبه بیست و سوم رسید.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.