سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن‌های خانگی به مناسبت دهه کرامت برگزار شود

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان بوشهر از خانواده‌ها خواست با توجه به شرایط موجود، همراه با اعضای خانواده جشن دهه کرامت را برگزار کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان بوشهر با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت گفت: با توجه به شرایط موجود که امکان برگزاری جشن‌های عمومی وجود ندارد، خانواده‌ها هر خانه را به یک هیات کوچک مذهبی تبدیل کنند و پدر و مادر و فرزندان در کنار هم جشن دهه کرامت را برگزار کنند.

او ادامه داد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امسال برنامه‎های دهه کرامت را محدود کرده‌ایم و فقط برنامه‌هایی اجرا می‌شوند که نیاز به تجمع نداشته باشد.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان بوشهر با اشاره به حضور خدام حرم رضوی در استان مانند سال‌های گذشته بیان کرد: از جمله برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید می‌توان به دیدار با خانواده شهدا، بازدید از زندان و مراکز اصلاح و تربیت، غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از پاکبانان و غسل‌دهندگان متوفیان، و گروه‌های جهادی برتر استان، تجلیل از کارکنان بهداشت و درمان و تجلیل از خانواده شهدای حادثه ناوچه کنارک، اشاره کرد.

جمالی عنوان کرد: برگزاری مشاوره‌های رایگان حقوقی و قضایی به صورت مجازی و تلفنی، اعطای وام ۵ میلیون تومانی قرض الحسنه کمک هزینه جهیزیه ازدواج به جوانان، مشاوره و درمان پزشکی با حضور پزشکان متخصص، خواندن خطبه عقد جوانان از سوی خدام امام رضا (ع)، ترویج مراسم و جشن‌های خانگی (#ایران خانه امام_رضا (ع))، نورافشانی، و آذین‌بندی محلات و برگزاری کاروان‌های شادی در شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.