سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمودی: گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی را بررسی می‌کنیم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در مورد شرایط این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام محمودی عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در مورد تقدیر از پیشکسوتان ورزش در  مراسم روز المپیک در کمیته ملی المپیک عنوان کرد: بابت برگزاری این مراسم از کمیته ملی المپیک تشکر می کنم.  یکی از اقدامات خوب وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک این است که همواره به یاد پیشکسوتان هستند.

او افزود: پیشکسوتان زحمات زیادی برای ورزش ما کشیده اند، اما بعد از مدتی فراموش می‌شوند. این اقدامات باعث می‌شود تا جوانان ما با پیشکسوتان و خانواده آنها آشنا شوند. امیدوارم این رویه ادامه داشته باشد، متاسفانه این اصطلاح باب شده است که مرده پرست هستیم، اما من به این موضوع اعتقاد ندارم و بر این باور هستم که باید آدم‌های خوب همواره مورد توجه قرار بگیرند.

او درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال اظهار کرد:  داورزنی  مدیر باتجربه‌ای است. مردم توقع به جایی  از والیبال دارند و همیشه به این فکر هستند که باید رشد صعودی ما را داشته باشد. جلسه‌ای ترتیب دادیم تا در مورد آیین نامه و نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر رایزنی کنیم.

محمودی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا لیگ برتر شهریور ماه شروع می‌شود  و در این مدت گزینه‌های مختلف باز هم بررسی شود. ۲، ۳ ماهی برای این کار زمان داریم تا بهترین نتیجه برای تیم ملی رقم بخورد. در مورد سرمربی ایرانی یا خارجی تیم ملی هنوز صحبتی نشده است. مربیان داخلی توانایی مربیگری در تیم ملی والیبال را  دارند. البته در سال منتهی به المپیک نباید ریسک کنیم و باید والیبال رویه رو به رشد خود را ادامه بدهد.

محمودی درباره بند‌های آیین نامه سازمان لیگ اظهار کرد: در بندی قید شده بود که یک شهر نمی‌تواند از یک حامی مالی ۲ تیم در لیگ داشته باشد که‌ این بند اصلاح شد. شهر ارومیه مهد والیبال است و استان آذربایجان غربی برای ما اهمیت خاصی دارد. این استان بازیکنان زیادی را به تیم والیبال معرفی می‌کند. شهر اورمیه می‌تواند ۲ تیم با ۲ حامی مالی در لیگ داشته باشد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.