سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیران مدارس فعالیت‌های آموزشی دانش آموزان را به صورت هفتگی رصد کنند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش یزد گفت: در سال تحصیلی جدید فعالیت‌های آموزشی دانش آموزان به صورت هفتگی رصد شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سعیده بهادر زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش یزد در نشست روسا و معاونان آموزش و پرورش استان گفت: آموزش مجازی همچنان ادامه دارد و چه در دوران کرونا و چه  بعد از کرونا، آموزش مجازی بخشی از روند فعالیت آموزش است.

او با بیان این که وزارت آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید طرح سه گانه‌ای را برای مناطق قرمز، زرد و سفید در نظر گرفته افزود: معلمان مدارس باید آمادگی لازم را برای هر سه سناریو داشته و برای سال تحصیلی آینده همه معلمان و مدیران و دانش آموزان در سامانه شاد عضویت و فعالیت داشته باشند.

بهادرزاده گفت:  آماده کردن بسته آموزشی و یادگیری برای شش پایه ابتدایی در دستور کار است. وی افزود در سالی که گذشت بعضی از خانواده‌ها از هزینه زیاد اینترنت برای بارگیری موارد آموزشی ابراز نارضایتی کرده و خواهان اتخاذ تدبیری در این حوزه بودند؛ بنابراین تصمیم گرفته شد تا لوح‌های فشرده آموزشی تهیه شده و به همراه وسایل کمک آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار گیرد و از برنامه شاد صرفاً برای فعالیت‌های آموزشی و پرسش و پاسخ استفاده شود تا دانش آموزان مجبور به پرداخت هزینه بارگیری فیلم‌های آموزشی نباشند.

معاون آموزش ابتدایی اضافه کرد از دیگر اقدامات مهم در دستور کار، نظارت هفتگی مدیران و معاونان بر روند درسی دانش آموزانی است که به برنامه شاد دسترسی ندارند.

او افزود در سال تحصیلی جدید مدیران مدارس باید این دانش آموزان را شناسایی کرده و فعالیت‌های آموزشی آن‌ها را به صورت هفتگی رصد کنند.

بهادر زاده ادامه داد: هدف این است که نتایج کار دانش آموزان لحظه به لحظه ثبت شده و هیچ دانش آموزی رها نشود.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.