سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فعالیت‌های آموزشی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

مدیرکل فنی وحرفه‌ای استان کرمانشاه در گیلانغرب از آغاز فعالیت‌های آموزشی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبرداد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یاور محمدی مدیرکل فنی وحرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : فعالیت‌های آموزشی در مراکز دولتی و بخش خصوصی از نیمه دوم خرداد بتدریج و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شروع شده است تا مشکلات ناشی از رکود کاری ایجاد شده به علت کرونا مرتفع گردد .

او با اشاره به نامگذاری امسال بنام جهش تولید گفت : طرح جهش مهارت برای آموزش ۱۴ هزار نفر نیروی کار ماهر با مشارکت دستگاه‌های اجرایی متولی آموزش و اشتغال استان در دستور کار اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان قرار گرفته است تا در قالب تفاهم نامه و نیاز سنجی دستگاه‌ها در این راستا اقدام گردد .

محمدی افزود : این تعداد نفر برای آموزش علاوه بر تعهدات سالیانه فنی حرفه‌ای است .

محمودیان فرماندار شهرستان گیلانغرب بابیان اینکه بمنظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید گردیده تعداد ۵ کارگاه فعال مرکز گیلانغرب با حداقل کار آموز آموزش‌های لازم را ارائه نماید .

او گفت : آموزشگاه‌های بخش آزاد نیز در شرف بازگشایی با رعایت دستورالعمل بهداشتی هستند .

او افزود : با توجه به پتانسیل بخش کشاورزی شهرستان ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در بخش کشاورزی با نیاز سنجی منطقه‌ای در قالب رشته‌های مورد تقاضای جهاد کشاورزی در دستور کار شهرستان است ضمن اینکه باتوجه به تمهیدات اتخاذ شده کار آموزی حرف در محیط کار نیز با اجرای دوره ذهای آموزشی در مراکز نظامی و انتظامی انجام شده و استمرار خواهد داشت .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.