سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاتمی در صحن علنی:

کادرسازی فرمانداران و مدیران وزارت کشور ضعیف است

نماینده مجلس یازدهم گفت: وزیر کشور در هر دوره‌ای سهمی در کادر سازی و تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر وزارتخانه خود دارد؛ اکنون کشور در سطوح فرمانداران و مدیران ضعف‌های مشهودی دارد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مرتضی خاتمی، نماینده مجلس یازدهم در صحن علنی امروز با بیان اینکه انتظار داریم وزرا به خصوص وزارتخانه‌های محوری و مهم که مسئولیتشان به تمام شئون کشور مربوط می‌شوند، با آمار و شاخص گزارش دهند، گفت: وزیر کشور در هر دوره‌ای سهمی در کادرسازی و تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر وزارتخانه خود دارد؛ اکنون کشور در سطوح فرمانداران، مدیران، نیروهای فنی و غیره ضعف‌های مشهودی دارد.

او ادامه داد: مسئولیت محوری شهرها و بخش‌ها را با توان حداقلی به مدیران می‌سپاریم و نقش‌های هماهنگی در سطوح فنی موجود در استانداری به دلیل ضعف‌های استانداری است.

خاتمی اظهار کرد: اگرچه وزیر کشور می‌‌گوید در موضوع قاچاق نقش مستقیمی ندارد، اما با توجه به مرزها انتظار داریم وزرات کشور برنامه مشخصی را در ارتباط با مقابله با قاچاق به خصوص دارو، کود، نهاده دامی و غیره داشته باشند.

نماینده مجلس یازدهم گفت: کشور ما حادثه‌خیر است و وزارت کشور به عنوان وزارتی که مقابله با بحران و مدیریت سازمان‌های مدیریت بحران را بر عهده دارد، باید  آمادگی‌های کمی و کیفی را داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.