سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خادمان آستان قدس رضوی از کادر درمان تقدیر کردند

در دیدار مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان با رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت : به تمام پرسنل خط مقدم بهداشت و درمان که در یک جنگ فرسایشی با ویروس کرونا هستند خداقوت می‌گویم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امامیان مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی گفت : به تمام پرسنل خط مقدم بهداشت و درمان که در یک جنگ فرسایشی با ویروس کرونا هستند خداقوت می‌گویم و امیدوارم خداوند به همه این عزیزان و خانواده‌هایشان سلامتی عطا فرماید.

او گفت : امروز اولین روز از دهه کرامت است و قصد داریم با توجه به تجربیات موفق سال گذشته حمایت روحی و روانی از بیماران و همچنین تقدیر از خادمان سلامت در همه رده‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دهیم.

امامیان افزود : طراحی برنامه‌های متفاوت با رویکرد شاد خصوصا در فضای مجازی و به راه انداختن کاروان خودرویی با رعایت پروتکل‌ها و در چارچوب ضوابط از دیگر برنامه‌های این نمایندگی می‌باشد.

مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : حضور خادمان سلامت در مراکز درمانی می‌تواند به لحاظ معنوی بر روی بیماران و کادر درمانی بسیار تاثیرگذار باشد و موجب آرامش روحی روانی انان گردد.

او گفت : تقدیر از تمام رده‌های خدمت در مراکز درمانی اعم از پزشک، پرستار، نیرو‌های بهداشتی، خدماتی، نگهبان و ... بسیار ارزشمند است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.