سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۰۲ تن سیمان احتکار شده در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۱۰۲ تن سیمان احتکار شده در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ ایرج خانی پورجانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی فعالیت افرادی سودجو در زمینه احتکار مواد غذایی در دو واحد صنفی را رصد و انبار‌های محل فعالیت آن‌ها راشناسائی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری بازرسان اداره کل صمت استان در بازرسی از دو واحد صنفی در سطح شهر زنجان ۱۰۲ تن سیمان احتکار شده کشف کردند.

سرهنگ خانی پور با بیان اینکه ارزش ریالی این کالای احتکار شده توسط کارشناسان بیش از ۴۰۰ میلیون ریال تعیین شده گفت: دراین زمینه دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: برخورد قاطع و قانونی با محتکران کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ خانی پور به شهروندان توصیه کرد: در راستای آرامش روانی جامعه و جلوگیری از فعالیت افراد سودجو در صورت کسب اطلاع از فعالیت محتکران در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل و موضوع را اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.