سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین دلیل عدم آبرسانی روستاهای هرسین چیست؟

فرماندار هرسین گفت : فرسودگی و شکستگی‌های متعدد در شبکه لوله‌کشی آب شرب و هدر رفت آب مهمترین دلیل عدم آبرسانی و کاهش فشار آب در ۱۵ روستای بخش مرکزی این شهرستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیر شاه‌آبادی فرماندار هرسین بر اهمیت موضوع و ضرورت پیگیری مشکل آبرسانی به ۱۵ روستای بخش مرکزی این شهرستان تاکید کرد.

او گفت : فرسودگی و شکستگی‌های متعدد در شبکه لوله‌کشی آب شرب و هدر رفت آب مهمترین دلیل عدم آبرسانی و کاهش فشار آب در این روستا‌ها است.

فرماندار هرسین ادامه داد: مدیریت امور آب و فاضلاب باید ضمن بازدید از روستا‌های مورد نظر گزارشی کامل را با ارائه نظرات کارشناسی جهت طرح در کمیته برنامه‌ریزی و به منظور تخصیص اعتبار به فرمانداری ارسال کنند.

او افزود: با توجه به عدم تخصیص و تامین بودجه جدید جهت تجهیز چاه آب و خط انتقال آب به مجتمع آبرسانی روستای کهریزعلیا توسط مدیرکل آبفار در سال ۹۸، مقرر شد از طریق معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری موضوع پیگیری و نتیجه به استحضار فرماندار برسد.

شاه‌آبادی به ایجاد وقفه در انجام عملیات اصلاح شبکه فاضلاب روستای چشمه کبود به علت تغییر داده شده در نقشه قبلی، اشاره کرد و افزود: اداره امور آب و فاضلاب شهرستان موضوع را پیگیری و نتیجه را در اسرع به فرمانداری اعلام کند.

او گفت: اداره امور آب و فاضلاب شهرستان هرسین از طریق اداره امور منابع آب پیگیری‌های لازم را به منظور حفر چاه در روستای چم‌شاهی بعمل آورد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.