سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام کلاس اولی ها منوط به اخذ گواهی سنجش است

عبدالهی ثبت نام قطعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی را منوط به اخذ گواهی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صدیقه عبدالهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: اطلاعات ثبت شده در سامانه سنجش و رویت آن توسط مدیر مدرسه ملاک گواهی سنجش می‌باشد.

او با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در هنگام ثبت نام، اظهار داشت: ثبت نام پایه‌های ورودی به صورت حضوری و و با ارائه نوبت به اولیا انجام می‌شود.

عبدالهی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد آغاز شده است، اظهار داشت: ثبت نام دانش آموزان پایه‌های میانی از اول تیرماه بدون حضور اولیا و توسط مدیران مدارس انجام می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی استان با تاکید بر اینکه ثبت نام قطعی دانش آموزان پایه اول منوط به ارائه گواهی سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان است، گفت: از ۱۵ تیرماه ۹۹ مدیران مدارس ابتدایی نوبت دهی سنجش را انجام و برنامه سنجش از اول مرداد ماه ۹۹ در استان آغاز می‌شود.

او در ادامه گفت: حتما موضوع محدوده جغرافیایی در اولویت ثبت نام باشد تا از سرگردانی خانواده‌ها جلوگیری شود.

عبدالهی بر نظارت ستاد ثبت نام شهرستان‌ها و مناطق به صورت روزانه بر عملکرد مدارس تاکید کرد و گفت: بر اساس چک لیست‌های ارسالی، عملکرد مدارس در سامانه بازرسی و ارزیابی ثبت شود و در همین راستا عملکرد شهرستان‌ها نیز از طریق سامانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

او در ادامه گفت: از روز دوشنبه دوم تیرماه ۹۹ ستاد ثبت نام استان به صورت حضوری روند ثبت نام در مدارس را مورد بازدید قرار می‌دهد.

معاون آموزش ابتدایی استان در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری مدیران محترم مدارس ضمن رعایت تکریم و حفظ احترام خانواده‌ها، زمینه ثبت نام دانش آموزان ورودی در مدارس و در فضایی آرام و بدون استرس و نگرانی فراهم شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.