سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون کل وزیر بهداشت؛

کلینیک احمدیه تربت حیدریه به بهره برداری رسید

صبح امروز با حضور معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلینیک تخصصی احمدیه با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال در تربت حیدریه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین ابراهیمی پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در حاشیه بهره برداری از  کلینیک تخصصی احمدیه "بلبل تربتی" با حضور معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: حاج احمد بلبل تربتی یکی از خیرین سلامت منطقه تربت حیدریه است که زمین کلینیک را با ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع مساحت در یکی از محلات مرکزی شهر به این امر اختصاص داده است.


او افزود: این کلینیک در زیربنایی به مساحت ۴هزار و ۲۸۰ متر مربع و اعتبار بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال با ۴۰ پزشک متخصص در تخصص‌های زنان، کودکان، جراحی عمومی، قلب، چشم، داخلی، گوش حلق بینی، گوارش، ارتوپدی و بیماری‌های عفونی به بیماران با تعرفه دولتی خدمات ارائه می‌کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ادامه داد: همچنین بخش‌های اورولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی نیز با تعرفه دولتی به بیماران خدمات درمانی ارائه می‌کند.

ابراهیمی پور بیان می کند: دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه دارای ۵۹ عضو هیات علمی و حدود ۷۰۰ دانشجو است که در ۱۰ رشته مامایی، اتاق عمل، هوشبری، پرستاری، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، فوریت پزشکی، تکنسین سلامت دهان و دندان در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته تحصیل می‌کنند.

این دانشگاه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت در جنوب خراسان رضوی خدمات می‌دهد.

۱۹۰ تخت در بیمارستان نه دی تربت‌ حیدریه و ۲۰ تخت بیمارستانی در فیض‌آباد مه‌ولات زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه قرار دارد.  

انتهای پیام// ا. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.