سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: بیمه درمان تکمیلی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به طور رایگان تا ۳۱ شهریور تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابوالحسن حیدری سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اتمام قرارداد بیمه درمان تکمیلی در ابتدای تیر ماه، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن برای جامعه فرهنگ و هنر، صندوق اعتباری هنر بسته‏‌های حمایتی ویژه‌ای برای رفع نیاز‌های اعضا در این شرایط بحرانی تدوین کرده است.

حیدری افزود: بعد از پیگیری‌های انجام شده در خصوص پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی سه ماه نخست امسال و اجرایی شدن آن، تمدید سه ماهه قرار داد فعلی بیمه درمان تکمیلی می‌تواند کمک مفیدی در این شرایط باشد.


بیشتر بخوانید:فرآیند عضویت و بیمه هنرمندان تجسمی به صورت مجازی


سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: بر این اساس تمامی افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی سال ۹۹-۹۸ تا پایان شهریور ماه از خدمات بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر برخوردار هستند.

۵۸۱ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه خراسان شمالی عضو صندوق اعتباری هنر هستند که از این تعداد ۴۹ نفر از خدمات بیمه تکمیلی این صندوق استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.