سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر شورایاری محله شهرک قدس مطرح کرد؛

لزوم تکمیل خطوط ۶ و ۷ مترو/ لزوم تفکیک فیش عوارض مجتمع پاسارگاد

حسینی درباره مشکلات منطقه ۲ و به ویژه محله شهرک قدس در صحن شورا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد حسینی دبیر شورایاری محله شهرک قدس که برای ارائه گزارش عملکرد در دویست و بیست و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (سه‌شنبه سوم تیرماه) برگزار شد، حاضر شده بود با اشاره به مشکلات اهالی منطقه ۲ گفت: صدور پایان کار شهرک بوعلی و هفت خانه از مهمترین خواسته اهالی است و از دیگر مشکلات می‌توان به تفکیک فیش عوارض واحدهای مسکونی خلبانان هوانیروز در مجتمع پاسارگاد اشاره کرد که لازم است هرچه سریع‌تر این تفکیک انجام شود.

دبیر شورایاری محله شهرک قدس افزود: کمبود سرانه فرهنگی و اجتماعی و کمبود سوله‌های مدیریت بحران از دیگر مشکلات اهالی و ساکنان منطقه ۲ تهران است.

حسینی ادامه داد: ابلاغ نشدن طرح تفصیلی و جواز ساخت محلات فرزاد و شهرک نیایش از دیگر مشکلات منطقه است و در ادامه باید به این موضوع تأکید کنم که لازم است بافت مناطقی مانند رود دره‌ها حفظ شود.

او بیان کرد: از بین رفتن باغات محلاتی مانند سرشت و فرزاد از دیگر مشکلات منطقه ۲ است، لذا از مدیران مترو می‌خواهم تکمیل خطوط ۶ و ۷ مترو تا انتهای سال انجام شود.


بیشتر بخوانید


دبیر شورایاری محله شهرک قدس افزود: یکی دیگر از مشکلات شهرداری منطقه ۲ تهران تبدیل بافت‌های طبیعی به مسکونی و تجاری است.

حسینی ادامه داد: از دیگر مشکلات اهالی منطقه ۲ تهران می‌توان به نبود و یا کمبود پارکینگ در اطراف مراکز اداری و تجاری اشاره کرد.

او با اشاره به اقدام‌های انجام شده در سطح منطقه ۲ گفت: احداث بوستان عبقری، پمپ بنزین‌های کوچک مقیاس و راه اندازی خودروهای سیار کوچک مقیاس از اقدام‌های خوب شهرداری منطقه ۲ تهران است

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.