سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبارزه با فساد با داشتن دادسرای پویا محقق خواهد شد

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت:مبارزه با فساد با داشتن دادسرایی پویا ، قاطع و خستگی ناپذیر محقق خواهد شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: ۷۰ درصد ورودی پرونده‌ها در دادسرا است و سختی کار و تراکم کاری در این مجموعه مضاعف است بنا براین تقویت این مجموعه از هر لحاظ دستور کار دادگستری استان بوده و در آینده نیز خواهد بود.
.
او با بیان اینکه در دوره تحول قرار داریم، دوره‌ای که برنامه‌های پیشنهادی رییس قوه قضاییه مورد تایید رهبر معظم انقلاب واقع شده که چند برنامه برجسته است، از جمله مبارزه با فساد و دفاع از حقوق عامه جامعه که همه بایستی برای تحقق این امور اهتمام نماییم.

رییس شورای قضایی استان زنجان داشتن روحیه انقلابی و جهادی را دو ویژه گی بارز قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان برشمرد و ادامه داد: در کنار این موارد دادسرای پویا، قاطع و خستگی ناپذیر می تواند.
 
صادقی نیارکی ضمن تشکر از اقدامات بسیار ارزشمند دادستان مرکز استان و تقدیر از زحمات کارکنان دادسرای زنجان با اشاره به این موضوع که ما بی اطلاع از مشکلات قضات و کارکنان دادسرای زنجان و در مجموع کارکنان دادگستری استان نیستیم و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انجام می‌دهیم.

در ابتدای این دیدار که در نماز خانه دادسرای زنجان برگزار شد حجت الاسلام محسن کرمی دادستان مرکز استان گزارشی از اهم اقدامات و توفیقات حاصل شده در دادسرا طی یک سال گذشته ارائه و همچنین احدی از کارکنان به نمایندگی از قضات و کارکنان به بیان مشکلات کارکنان و سختی کار در دادسرای زنجان پرداخت.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.