سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری پویش و مسابقات فرهنگی فدای دخترم

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه از برگزاری پویش و مسابقات فرهنگی" فدای دخترم" به مناسبت ولادت با سعادت کریمه اهل بیت (ع) برای دختران تحت حمایت و فرزندان همکاران امدادگر خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کامیار جمشیدی معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه پویش و مسابقات فرهنگی" فدای دخترم" به مناسبت ولادت با سعادت کریمه اهل بیت (ع) برای دختران تحت حمایت و فرزندان همکاران امدادگر برگزار می‌شود، گفت : این مسابقه در سه بخش نقاشی با موضوع دنیای دخترانه آیده آل من، بخش عکس از جشن‌های خودجوش خانگی با عنوان " فدای دخترم" و بخش فیلم با موضوع تکریم و تجلیل از دختران خانواده برگزار خواهد شد.

او با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (ع)، گفت : این نهاد با توجه به رسالت فرهنگی و تربیتی خود در نظر دارد به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر مسابقه و پویشی با هدف تکریم شان و منزلت دختران و تقویت نشاط معنوی بین فرزندان خانوار‌های مددجو و فرزندان همکاران امدادگر برگزار کند.

جمشیدی با بیان اینکه یکی از بخش‌های این مسابقه نقاشی با موضوع "دنیای دخترانه ایده آل من" است، افزود: دختران مددجو و فرزندان همکاران برای شرکت در این مسابقه می‌بایست از نقاشی‌های خود با این موضوع در کاغذ A ۴ به صورت افقی به همراه درج مشخصاتی همچون نام و نام خانوادگی، سن، شهر و استان محل سکونت از طریق تلفن‌های همراه عکس با کیفیت گرفته و ارسال کنند.

او با اشاره به اینکه از دیگر بخش‌های مسابقه بخش تهیه عکس از جشن‌های خودجوش خانگی با عنوان" فدای دخترم" است، افزود: شرکت‌کنندگان می‌بایست برای شرکت در این بخش، به مناسبت فرخنده سالروز ولادت بانوی آب و آیینه در حرکتی خودجوش و مردمی در منازل خود جشن برپا کرده و با درج عبارت فدای دخترم بر روی مقوا یا کاغذ A ۴ و نصب آن، توسط گوشی‌های همراه از مراسم یک قطعه عکس تهیه و به همراه درج مشخصات هویتی برای این نهاد ارسال کنند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در بخش فیلم با نیز می‌بایست فیلمی با موضوع تکریم و تجلیل از دختران مددجو توسط زن سرپرست خانواده و دختران همکاران توسط پدر خانواده؛ تهیه شود، ادامه داد: در این بخش مسابقه نیز شرکت کنندگان باید به تصویر برداری بصورت افقی، به مدت حداکثر ۳ دقیقه و حجم ۲۰ مگابایت و همچنین درج مشخصات هویتی مشتمل بر نام و نام خانوادگی شرکت کننده، سن، شهر و استان محل سکونت و همچنین درج مشخصات هویتی پدر یا مادر همکار (برای فرزندان همکاران) در انتهای اثر بپردازند.

جمشیدی با اشاره به نحوه ارسال آثار جهت شرکت در مسابقه، افزود: فرزندان دختر مددجویان باید آثار خود را به گروه ایجاد شده توسط کارشناس فرهنگی شهرستان در پیام رسان بله ارسال و فرزندان دختر کارکنان نیز می‌بایست آثار خود در همان پیام رسان به آدرس sebghat_mojaz ۱ و یا شماره ۰۹۳۶۰۳۳۸۸۹۳ ارسال کنند.

جمشیدی با تاکید بر اینکه شرکت هر یک از مخاطبین در هر سه مسابقه امکان پذیر است، گفت: صرفا مسابقه نقاشی در سه رده سنی ۴تا ۷ سال، ۸ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود و شرکت کنندگان بخش‌های عکس و فیلم مسابقه مشمول رده سنی نمی‌شوند.
او با یادآوری اینکه آخرین مهلت ارسال آثار از سوی شرکت‌کنندگان جهت بررسی و انتخاب آثار برتر، روز چهارشنبه چهارم تیرماه سال جاری است، گفت: در بخش نقاشی به حداکثر شش نفر در هر رده سنی و در بخش‌های عکس و فیلم به صورت جداگانه در هر بخش به حداکثر ۱۰ آثار برگزیده جوائزی تعلق می‌گیرد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه هدایای مددجویان برگزیده در قالب کارت هدیه از سوی دفتر استان اهدا می‌شود، ادامه داد: آثار فرزندان کارکنان نیز در ستاد مرکز براساس خلاقیت و نوآوری و تناسب با موضوع فراخوان ارزیابی شده و اسامی منتخبان جهت تجلیل متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهیا
۱۰:۵۲ ۰۳ تير ۱۳۹۹
سلام روز دختر بر شما مبارک .ممنونم که این پویش را درست کردید .