سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد مقابله با کرونا مهاباد؛

تعطیلی بازار مهاباد اختیاری است و اجباری ندارد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: واحد‌های صنفی می‌توانند به صورت اختیاری به مدت دو هفته مغازه خود را تعطیل کنند.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بدنبال درخواست تعدادی از بازاریان، برخی روسای اتحادیه‌ها و مدیران مجتمع‌های تجاری برای تعطیلی بازار، با تعطیلی اختیاری موافقت شده است و تعطیلی اجباری و پلمب مغازه‌هایی که ارائه خدمات می‌کنند در دستور کار قرار ندارد.

او افزود: اجباری در تعطیلی مغازه‌ها و صاحبان مشاغل در مجتمع‌های تجاری و خیابان وجود ندارد و مسئولان تنها عدم مخالفت با تعطیلی را اعلام کرده‌اند تا بازاریان به تشخیص خود و با توجه به شرایط می‌توانند در خصوص تعطیلی مغازه خود تصمیم بگیرند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: با توجه به وضعیت فعلی شهرستان و فشار مضاعف کادر درمان، تعطیلی مغازه‌ها و مراکز تجاری نه تنها منع قانونی ندارد بلکه امری پسندیده و منطقی است.

جهین در پایان هشدار داد: پلمب واحد‌های صنفی تنها در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بدون هیچ اغماضی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.