سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاساز ۲۱۰ کیلو تریاک در تنه درخت اُکالیپتوس/کشف ۵۶ میلیون ریال اسکناس جعلی در شیراز

مهم‌ترین حوادث امروز دوم تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه دوم تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جاساز ۲۱۰ کیلو تریاک در تنه درخت اُکالیپتوس

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان جهرم، ۲۱۰ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهرم از خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر از استان‌های شرقی به سمت محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

سردار رهام بخش حبیبی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل تردد ۲ کامیون حامل مواد مخدر توسط مأموران انتظامی شناسایی و آن‌ها را توقیف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودروها، ۲۱۰ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در تنه‌های درخت "اُکالیپتوس" جاسازی شده بود، کشف و در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس در پایان با اشاره به اینکه متهمان ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تأکید کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر همواره و به صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

رفع تصرف ۲۱ میلیاردی اراضی ملی در ارسنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اراضی ملی در شهرستان ارسنجان خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط ۲ نفر در شهرستان ارسنجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناس و نماینده حقوقی اداره راه و شهرسازی برای بررسی بیشتر موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

سرهنگ ملک‌زاده اظهار داشت: در بازدید از زمین‌های مورد نظر مشخص شد ۲ نفر حدود ۲ هزار و ۷۰۰ متر از اراضی ملی را به صورت غیر قانونی به تصرف خود در آورده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه با دستور مقام قضائی رفع تصرف صورت پذیرفت، گفت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش زمین‌های تصرف شده، ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

او با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمین به دادسرا ارسال شد، بر عزم راسخ پلیس و دستگاه قضائی در برخورد با پدیده زمین‌خواری تاکید کرد.

کشف ۵۶ میلیون ریال اسکناس جعلی در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از کشف ۵۶ میلیون ریال اسکناس جعلی و دستگیری یک نفر متهم خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: ماموران انتظامی کلانتری "۱۹ بوستان" این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی اقدام به توزیع اسکناس جعلی در سطح شهر شیراز می‌کند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند فرد کلاهبردار را در خیابان "هفت تنان" دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه در بازرسی از متهم، ۱۰۰ قطعه اسکناس ۵۰۰ هزار ریالی و ۶۰ قطعه اسکناس ۱۰۰ هزار ریالی جمعا به مبلغ ۵۶ میلیون ریال کشف شد، تصریح کرد: متهم به همراه اموال مکشوفه برای تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز به شهروندان توصیه کرد هنگام دریافت وجه نقد دقت لازم را داشته باشند تا بتوانند اسکان‌های اصل را از جعل تشخیص دهند.

تصادف زنجیره‌ای با ۳ زخمی در شیراز

رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: بر اثر برخورد ۴ دستگاه خودرو در خروجی شهر صدرا، ۳ نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ مصطفی عباسی گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف زنجیره‌ای در خروجی شهر صدرا، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راهور استان افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ دستگاه پراید و تیبا با ۶ سرنشین با ۲ دستگاه پژو و رانا با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

سرهنگ عباسی با اشاره به اینکه در این حادثه هر ۳ سرنشین سواری تیبا مجروح و راهی بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان علت وقوع این حادثه را رعایت نکردن فاصله طولی خودرو‌ها نسبت به یکدیگر اعلام کردند.

کشف کالای مظنون به قاچاق در ارسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان از کشف یک محموله مظنون به قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهادی گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، مأموران انتظامی این شهرستان در محور سعادت شهر- ارسنجان، به یک خودرو وانت پراید حامل بار مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، تعداد ۵۳ قلم انواع لوازم یدکی خودرو که فاقد مدارک قانونی بود کشف شد.

سرهنگ فرهادی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.