سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲ تیرماه سال ۹۹؛

کشف ۲۶ فقره سرقت در تنکابن / دستگیری سوداگر مرگ در محمودآباد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۲ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تنکابن

سرهنگ محمد صادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: به منظور برق راری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۴۱ سارق، مالخر اموال مسروقه و عاملان افیونی در این شهرستان شدند.

سرهنگ شاه نظری با اشاره به کشف یک کیلو و ۵۴۰ گرم انواع مواد مخدر، و ۲۶ فقره سرقت در بازجویی از متهمان، گفت: در ادامه اجرای این عملیات ۵۹ موتور سیکلت و خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شد.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران متهم که اهل یکی از استان‌های جنوب غربی کشور و ساکن در این شهرستان بوده را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ حسین زاده از کشف یک کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در بازرسی از محل فعالیت متهم خبر داد و گفت: این عامل افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۸ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی ۱۱ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ هاشم پور از توقیف ۳۵ خودرو و ۲۸ موتورسیکلت متخلف در این طرح خبر داد و گفت: کشف ۱۸ فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

دستگیری سارق باغات در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی در سوادکوه شمالی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ فرهودی: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت محصولات و تجهیزات از باغات و مزارع کشاورزی اعتراف کرد.

دستگیری سارق اموال داخل خودرو در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو در شهرستان بابلسر موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی سارق را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسربا اشاره به اعتراف سارق به ۶ فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو گفت: متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.