سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست شبکه بهداشت درمان هندیجان خبر داد:

۱۲ بیمار کرونایی از بیمارستان شهدا ترخیص شدند

رئیسی گفت: ۱۲ بیمار کرونایی طی ۴ روز گذشته از بیمارستان شهدای هندیجان ترخیص شدند و هم اکنون در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، داوود رئیسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: در طول ۴ روز گذشته، با تلاش کادر درمان بیمارستان شهدای این شهرستان، حال ۱۲ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافت و از بیمارستان مرخص شدند.

او با بیان اینکه این بیماران اکنون در قرنطینه خانگی بسر می‌برند و با تلاش کادر بهداشت تحت مراقبت و آموزش هستند، افزود: درحال حاضر ۶ نفر بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بخش کرونا بیمارستان بستری و تحت درمان و مراقبت هستند.

رئیسی حال عمومی این تعداد بیمار بستری را نسبتا خوبی توصیف کرد و اظهار داشت: خودداری از حضور در مکان‌های شلوغ و پرجمعیت، اجتناب از انجام سفر‌های غیرضروری به شهرستان‌های اطراف، اجرای صحیح طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در بیرون از منزل و تجمعات چند نفری، توصیه‌های مهم و جدی ما به مردم هندیجان است.

ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸، در کشور ایران و از جمله استان خوزستان شیوع پیدا کرد و از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، ۲۰۷ هزار و ۵۲۵ نفر مبتلا شدند، ضمن اینکه تا امروز، دوشنبه ۲ تیرماه،  ۱۶۶ هزار و ۴۲۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند، البته ۲ هزار و ۸۹۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا ویروس در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.