سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دختران در معرض آسیب‌های اجتماعی در خانه سلامت

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی گفت: در خانه سلامت به دخترانی که در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند خدمات ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر مراسم جشن ویژه دختران جامعه هدف بهزیستی با همکاری موسسه ندای مهر فروغ آفتاب در مرکز شایستگان بهزیستی استان در اراک برگزار شد.

علیمددی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: با فعالیت خانه سلامت که یک مرکز دولتی است به دخترانی که در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند ولازم است که در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی آن‌ها ورود پیدا کرد خدماتی ارائه می‌شود.

او اضافه کرد: ایجاد نشاط اجتماعی، توان افزایی و توانمندسازی اجتماعی و روحی روانی دختران را از اهداف برگزاری مراسم جشن ویژه دختران جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: راه اندازی مراکز و ارائه خدمات تخصصی در زمینه خدمات مددکاری، مشاوره ای، درمانی، آموزشی، حقوقی، حرفه آموزی و مهارت آموزی از جمله سیاست‌ها و برنامه‌های دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.