سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی اموال مسروقه در سامانه نما پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از شناسایی اموال مسروقه در سامانه نما پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: نمایشگاه مجازی اموال مکشوفه (نما) سامانه‌ای است که پلیس آگاهی از آن برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالا‌های مسروقه استفاده می‌کند و به وسیله آن مالباختگان می‌توانند به صورت مجازی کالا‌های کشف شده را رصد کنند.

او ادامه داد: مالباختگان تا پیش از راه اندازی سامانه نما برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه می‌کردند که فعالیت این سامانه علاوه بر عدم مراجعه حضوری افراد به مقر پلیس، دسترسی به اطلاعات اموال کشف شده را آسان کرده است.

سرهنگ مروتی با اشاره به ثبت بیش از ۸۰ قلم کالای مکشوفه در سامانه نما، گفت: در این سامانه قسمتی از شماره سریال و عکس کالای کشف شده بارگزاری می‌شود و مالباختگان می‌توانند برای ورود به سامانه با وارد کردن کد ملی و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد تا اصالت کالا مشخص شود.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: بهتر است عموم شهروندان کد و سریال اموال خود، خصوصا اموال با ارزش را به خاطر داشته باشند تا در صورتی که به سرقت رفت بتوانند مشخصات آن را در اختیار پلیس قرار دهند تا پس از کشف راحت‌تر قابل شناسایی باشد.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.