سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در هفته قوه قضاییه

رئیس کل دادگستری استان اصفهان به همراه معاونان خود بمناسبت هفته قوه قضائیه به دیدار خانواده‌های شهدای مدافع حرم رفتند و از ایشان تجلیل کردند.

محمد رضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم افغان، به مناسبت هفته قوه قضائیه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان   گفت: خداوند به ما توفیق داد که در اولین روز هفته قوه قضائیه که پای گذاری این هفته نیز با خون شهدا بوده است، بتوانیم به اتفاق تعدادی از همکاران و اعضای شورای معاونین دادگستری استان اصفهان خدمت دو تن از خانواده‌های شهدای مدافع حرم برسیم.

او  افزود: این مراسم در مرحله اول برای ما توفیق الهی بوده است، چون معتقدیم هر چه داریم از برکت خون شهدا است. از برکات انقلاب اسلامی این بوده که مسلمانان مرز‌های جغرافیایی را در نوردیدند و بدون توجه به ملیت و قومیت خاصی دست به دست هم دادند و قدرت اسلامی را به همگان نشان دادند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: اتحاد و همبستگی مردم ما باعث شد تا در مقابل یکی از توطئه‌های بزرگ و شوم استکبار جهانی و دست پرورده‌های آن‌ها از جمله گروهک خونخوار داعش ایستادگی کنیم. همین امر تجربه‌ای شد برای اینکه همه دست به دست هم دهیم و برای فرج امام عصر (عج) دعا کنیم تا بتوانیم حکومت اسلامی جهانی را تشکیل دهیم.

حبیبی در خصوص برنامه‌های دادگستری در هفته قوه قضائیه عنوان کرد: به مناسبت هفته قوه قضائیه برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته ایم که یکی از این برنامه‌ها دیدار با بعضی از خانواده‌های معظم شهدا است که حضور و قدردانی از خانواده شهدا را توشه و وظیفه خود در همه روز‌های سال و نه فقط در هفته قوه قضائیه می‌دانیم.

او  در پایان اضافه کرد: همچنین از دیگر برنامه‌های ما در این هفته ارائه گزارش عملکرد، برگزاری برنامه‌های متنوع با اهالی رسانه، افتتاح‌های مختلف برای بعضی از مجتمع‌ها جهت تکریم ارباب رجوع و دسترسی بهتر و آسان‌تر مردم به سیستم قضایی، توسعه دادرسی الکترونیک و در مجموع ارتقاء نقاط مثبت و بررسی کارنامه یک ساله دادگستری استان جهت افزایش عملکرد مثبت، کاهش و برطرف کردن آسیب‌ها و نارسایی‌های خواهد بود.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.