سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت در فضای مجازی

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان گفت:برنامه‌های دهه کرامت در استان کردستان به دلیل پیشگیری از کرونا در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان کردستان، با اشاره به آغاز دهه کرامت از ۳ تا ۱۳ تیرماه گفت: در راستای گرامیداشت ایام مبارک دهه کرامت هر ساله برنامه‌های ویژه‌ای در کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان برگزار می‌شود که امسال شیوع ویروس کرونا به ویژه در شهرستان‌های بحرانی برنامه‌های این ایام را تحت شعاع قرار داده است.

او با تأکید بر اینکه در این راستا کلیه برنامه‌های گرامیداشت این ایام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بیشتر به صورت مجازی اجرا خواهد شد، افزود: یکی از برنامه‌های ویژه این ایام دیدار با دو خانواده شهدای سلامت و گرامیداشت یاد و خاطره مدافعان سلامت است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان کردستان تصریح کرد: در روز میلاد حضرت معصومه با حضور در بیمارستان‌های استان کردستان از مدافعان سلامت استان قدردانی و تجلیل صورت می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه بیشتر برنامه‌های گرامیداشت این ایام به صورت مجازی برگزار می‌شود، بیان کرد: در این راستا در تلاشیم تا برنامه‌های محتوایی بیشتری در فضای مجازی برگزار شود.

گلباغی از برگزاری همایش «نشان خانواده فاطمی» به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) در سوم تیرماه جاری خبر داد و اعلام کرد: این همایش به منظور تکریم مقام دختران در دو شهرستان کامیاران و سریش‌آباد که جزو شهر‌های سفید استان کردستان هستند، برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: عطرافشانی و غبارروبی بی‌بی هاجره خاتون و بقعه سید ابراهیم صلوات آباد در روز گرامیداشت بقاع متبرکه یکی دیگر از برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد در این ایام مبارک است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان کردستان از ضبط صدای قاریان برجسته کردستانی خبر داد و یادآور شد: در این ایام مبارک در قالب محافل قرآنی مجازی هر روز صدای قرای کردستانی از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.