سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب تالار‌های پذیرایی متخلف

دادستان کرمانشاه با اشاره به شیوع بالای کرونا ویروس در استان، گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی و دستور دادستانی تالار‌های پذیرایی متخلف پلمب شده و تا اطلاع ثانویه و رفع خطر این پلمب‌ها و ممنوعیت‌ها ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دادستان کرمانشاه دادستان کرمانشاه گفت : متاسفانه تعداد بستری‌ها نسبت به روز‌های اولیه شیوع ویروس کرونا افزایش یافته و این ممکن است مشکلات بسیار جدی را برای کادر درمان و مردم به وجود آورد.

او گفت : به طور یقین یکی از مهمترین راه‌های انتشار این ویروس، تجمع مردم در مکان بسته همچون تالار‌ها است که برای مراسمات عزا و عروسی برگزار می‌شود.

دادستان کرمانشاه با اشاره به تعطیلی تالار‌های کرمانشاه با توجه به شیوع بالای بیماری ویروس کرونا در استان، افزود: از چند روز گذشته با هماهنگی دستگاه قضایی و دستور دادستانی تالار‌های متخلف پلمب شده و تا اطلاع ثانویه و رفع خطر این پلمب‌ها و ممنوعیت‌ها ادامه دارد.

او از مردم خواست موارد باز بودن و فعالیت تالار‌ها را به اتحادیه خاص آن گزارش دهند و گفت: اتحادیه با دادستانی هماهنگ است و طبق دستور قضایی و هماهنگی‌ها صورت گرفته اتحادیه به تک‌تک تالار‌ها مراجعه می‌کنند و آن‌هایی که مراسم برگزار می‌کنند یا در حال برگزاری مراسم هستند قطعا اخطار داده و برخی هم پلمب می‌شوند، این روند بازرسی همچنان ادامه دارد.

کرمی در خصوص جرائم فضای مجازی، افزود: امروزه فضای مجازی جزئی از زندگی مردم شده، خواه‌ناخواه همه در این بستر فعالیتی به صورت کم و زیاد دارند در این بین سوءاستفاده کنندگانی هستند که دنبال کلاهبرداری و سوءاستفاده‌های مالی و گاهی اخلاقی هستند.

او ادامه داد: ابتدا باید خود ما هوشیار باشیم در فضای مجازی شناسایی طرف مقابل سخت است طرف فقط یک رده‌پای اینترنتی از خود دارد و ما با ماهیت اصلی آن واقف نیستیم.

کرمی مهمترین نکته و اساسی‌ترین راه‌حل پیشگیری از وقوع جرم را از طرف خود مردم دانست و گفت: خود مردم آگاهی کاملا داشته باشند و بسیار محتاطانه و با علم کامل وارد شوند.

او با هشدار به سوءاستفاده‌کنندگان فضای مجازی هشدار داد و افزود: دستگاه قضایی با استفاده از اختیاراتی که دارد موارد قانونی محکمی در این زمینه تصویب کرده و مجازات‌هایی متناسب و بازدارنده‌ای دارد، قطعا بعد از شناسایی این افراد توسط پلیس فتا مجازات قانونی برای آن‌ها درنظر گرفته می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.