سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۹ عملیات آتش نشانی و ۱۲ حریق در مراتع همدان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: نیرو‌های آتش نشان همدان دیروز ۱۹ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات داشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آتشپاد محمدرضا بیاناتی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان اظهار کرد: دیروز طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، ۱۴ عملیات اطفای حریق و ۵ عملیات امداد و نجات داشتیم.

او با اشاره به افزایش حریق در مراتع افزود: اطفای حریق را در انبار کاه در روستای سرخ آباد، نشت گاز دراستادان و ۱۲ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در میدان قائم، تپه هگمتانه ۲ مورد، سعیدیه، محله حاجی، بلوار بعثت، بلوار امام خمینی، پارک پرواز، باغ ایرانی، سبد بافان، بلوار نجفی و چهارراه بابک داشته ایم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به نجات ۳ نفر  در عملیات های دیروز بیان کرد: ۵ مورد عملیات امداد و نجات هم شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در خیابان عارف، نجات افراد محبوس شده در منزل در چهارراه عباس آباد، نجات حیوانات در مهدیه و ۲ مورد مهار حیوانات در جوادیه و دیزج است.

بیاناتی گفت: شهروندان همدانی دیروز ۵۵۹ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۱۹ مورد منجر به عملیات شد ، ۳۱ تماس برای مشاوره و راهنمایی،  ۵۶ تماس اشتباه و متأسفانه ۴۵۳ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بود.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.