سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژیم صهیونیستی توانمندی‌های متعارف نظامی ایران را «تهدید» خواند

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با وجود دارا بودن بیش از ۱۰۰ کلاهک هسته‌ای در زرادخانه رژیم اشغالگر قدس، توانمندی‌های متعارف نظامی ایران را «تهدیدی» برای این رژیم خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، آویو کوهاوی، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی درباره توانایی‌های نظامی متعارف ایران خطاب به صهیونیست‌ها هشدار داد و گفت که علی‌رغم وجود فاصله فیزیکی جمهوری اسلامی ایران از رژیم صهیونیستی، قابلیت نظامی ایران هنوز هم می‌تواند تهدید بزرگی را متوجه اراضی اشغالی کند.

کوهاوی طی مراسمی به مناسبت  انتصاب فرماندهان جدید تاکید کرد: «با وجود اینکه ایران از نظر فیزیکی فاصله زیادی با اسرائیل دارد، اما هنوز هم توانایی نظامی ایران برای ما یک تهدید به‌شمار می‌آید».

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که ایران خطرناکترین کشور در خاورمیانه برای رژیم صهیونیستی است. وی مدعی شد: «برنامه هسته‌ای ایران پیشرفت چشمگیری داشته است، اما (تهدید) هسته‌ای دیگر به تنهایی تهدید نیست. اکنون سلاح‌های متعارف ایران هم برای اسرائیل یک تهدید به حساب می‌آید».

وی این را هم گفت که ایران با ارسال بودجه به از گروه‌های مقاومت مانند حزب الله، حماس و جهاد اسلامی سعی دارد تا تهدید خود علیه رژیم صهیونیستی را افزایش دهد. 

ادعای رژیم صهیونیستی درباره توانمندی بالای نظامی ایران در حالی مطرح می‌شود که نظامیان صهیونیستی سالانه صدها کودک و زن بی‌گناه فلسطینی را می‌کشند. رژیم صهیونیستی در حالی ایران را برای خود یک تهدید می‌خواند که بیش از ۱۰۰ کلاهک هسته‌ای در زرادخانه خود دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
این حرف اسراییلی ها نشان میدهد که قدرت توانمندی غیر هسته ایران هم پیشرفت های خوبی کرده و در مسیر صحیحی قرار داره
ناشناس
۰۱:۴۴ ۰۲ تير ۱۳۹۹
خجالت نكش يه باركي بگو همه بايد جلوي من نسليم بشن و نيل تا فرات رو بدن به ما
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
اسرائیل بیشرف کل سن کشور نداشتتون
۷۰ ساله که از بابا جون من ۱۴ سال کوچیکتر هستید بس زر نزین
که شما عددی نیستین راجب ایران با تمدن بزرگ حرف بزنید