سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز ملی اصناف فرصت خوبی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : روز ملی اصناف فرصت خوبی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی فعالان و زحمتکشان این عرصه و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی آنهاست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : در آیین حیات بخش اسلام، کار و تلاش، کسب درآمد و روزی حلال جزو بزرگترین عبادات قرار گرفته است که اصناف متعهد جامعه ما همواره در این مسیر حرکت کرده اند.

او گفت : اصناف متعهد و خدوم کشور و استان کرمانشاه در کنار پرداختن به فعالیت‌های اقتصادی با تبعیت از فرامین رهبری و مرجعیت دینی همواره در صف مقدم دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی قرار داشته اند و توطئه‌های دشمنان را با حضور به موقع در صحنه نقش برآب ساخته اند.

جاویدان افزود : اصناف در کشورمان از اقشار مومن و متدینی هستند که با نگاه دینی به مردم و جامعه خدمت کرده و وجود همین صفات و ویژگی‌های بارز و منحصر به فرد آنان را از کسبه کشور‌های دیگر متمایز و متفاوت ساخته است.

او افزود : با تبریک روز ملی اصناف به همه بازاریان و فعالان این عرصه، از تلاش‌های مجدانه و خستگی ناپذیرانه آن‌ها قدردانی و آرزو می‌کنم همواره شاهد پیشرفت و موفقیت این عزیزان باشیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.