سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری:

برای شروع فعالیت‌های ورزشی تابع تصمیمات وزارت نفت هستیم

محمدنیا گفت: شروع فعالیت‌های ورزشی در بخش همگانی و قهرمانی منوط به تاییدیه از وزارت نفت و شرکت ملی نفت است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدسالار محمدنیا مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران گفت: شروع فعالیت‌های ورزشی در بخش همگانی و قهرمانی در شرکت منوط به تاییدیه از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران است.

او بیان داشت: طبق دستورالعمل جدید وزیر  نفت، فعالیت‌هایی که امکان تجمع افراد در آن وجود دارد از قبیل اماکن ورزشی، اماکن رفاهی، سالن‌های غذاخوری و کلاس‌های آموزشی همچنان تعطیل هستند.

محمدنیا تصریح کرد: تا وقتی که وضعیت قرمز باشد و ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا وزارت نفت، ستاد مبارزه با کرونا خوزستان و همچنین ستاد مبارزه کرونای شرکت ملی حفاری ایران مجوز لازم برای فعالیت مجدد رشته‌های ورزشی را صادر نکنند، برای حفظ سلامت ورزشکاران و خانواده‌ها وضعیت به همین شکل ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران گفت: نامه سازمان لیگ برای برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ فوتبال دسته دوم کشور به دست ما رسیده است و سایر تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کرده اند و ما هم به مانند هواداران و دوستداران باشگاه ملی حفاری نگران وضعیت تیم خود هستیم، ولی سلامتی ورزشکاران و خانواده‌های آن‌ها برای ما اهمیت دارد و نمی‌توانیم نسبت به این مسئله بی تفاوت باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: در خصوص وضعیت فوتسال بانوان هم قبلا موضع خود را مشخص کرده ایم و با توجه به گسترش بیماری کرونا و وضعیت موجود کشور و استان تا اطلاع ثانوی برگزاری مسابقات به تعویق افتاده است.

او در پایان ضمن قدردانی از کادر پزشکی و تمام کسانی که در جبهه سلامت در برابر این ویروس منحوس در حال مبارزه هستند، اظهار داشت: امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی این موج شیوع را خیلی خوب رد کنیم و خود را برای شروع فعالیت‌های ورزشی پس از عادی شدن وضعیت آماده کنیم و در این مدت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ورزش در خانه بتوانیم با این ویروس مقابله نماییم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.