سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دادگستری شهرستان دره شهر مطرح کرد;

ارتقاء امنیت اجتماعی با تعامل دستگاه قضائی و نیروی انتظامی

مظاهر عادل نیا گفت: ارتقاء امنیت اجتماعی بازتاب تعامل دستگاه قضائی و نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مظاهر عادل نیا رئیس دادگستری شهرستان دره شهر در دیدار تعاملی با فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر، گفت: مجموعه پلیس و دستگاه قضائی حافظان نظم و امنیت در نظام اسلامی هستند که در راستای اهداف نظام و در جهت تامین نظم و برقراری امنیت و حصول عدالت در سطح جامعه می‌کوشند.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضائی نقش مهمی در راستای پیشگیری از جرم و نهادینه کردن امنیت در جامعه دارند افزود: رسیدن به امنیت پایدار در سایه توجه به مؤلفه‌های اجتماعی و فعال سازی تعاملات با سایر سازمان‌ها به ویژه دستگاه‌های فعال در حوزه نظم و امنیت میسر می‌شود.

سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر نیز در این دیدار بر تعامل تنگاتنگ پلیس با دستگاه قضایی اشاره کرد و ادامه داد: برقراری امنیت پایدار در جامعه طلب می‌کند که مشکلات شناسایی شده و رفع گردد و از این طریق خدمات قابل توجهی از سوی خدمتگزاران نظام به مردم ارائه شود.

او در پایان با تقدیر و تشکر از مجموعه دستگاه قضائی به جهت تعامل و همکاری خوب با نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی با خلوص نیت، پاکدامنی و اقتدار همراه با مهربانی در خدمت آسایش و آرامش مردم است و همواره خدمت صادقانه به مردم را افتخاری بزرگ برای خود می‌داند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.