سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتلای بیش از ۳ هزار نفر دیگر به کرونا در عربستان سعودی

عربستان سعودی تنها در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ هزار مورد ابتلای جدید به کرونا را به ثبت رساند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری العربیه، ویروس کرونا تنها در ۲۴ ساعت گذشته در عربستان سعودی، بیش از سه هزار نفر را به خود مبتلا کرد.

همزمان با کاهش برخی از محدودیت‌ها در عربستان سعودی، وزارت بهداشت این کشور امروز یکشنبه اعلام کرد تنها در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ هزار و ۳۷۹ نفر دیگر به ویروس جدید کرونا موسوم به «کووید-۱۹» مبتلا شده اند. با این حساب، آمار مبتلایان به کرونا در عربستان سعودی به ۱۵۷ هزار و ۶۱۲ نفر رسیده است.

همچنین طبق جدیدترین آمار مرگ و میر‌ها بر اثر کرونا، ۳۷ نفر دیگر بر اثر این ویروس در عربستان سعودی جان خود را از دست دادند که با این حساب، آمار جان باختگان این بیماری به ۱۲۶۷ نفر رسیده است.

طبق اعلام العربیه، باوجود افزایش آمار روزانه مبتلایان به کرونا در عربستان، اما شمار بهبودیافتگان از این بیماری نیز به ۱۰۱ هزار و ۱۳۰ نفر رسیده است.

محمد العبدالعلی، سخنگوی وزارت بهداشت عربستان از مردم خواست تا اقدامات احتیاط آمیز مانند اجتناب از تجمعات و شلوغی‌ها و نیز پوشیدن ماسک‌های محافظتی و حفظ فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

گفتنی است تا کنون نزدیک به ۹ میلیون نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این میان بیش از ۴۶۷ هزار نفر جان خود را از دست داده اند. همچنین آمار بهبود یافتگان از کرونا در جهان به بیش از ۴ میلیون و ۷۶۵ هزار نفر می‌رسد.

آمریکا با ثبت بیش از ۲ میلیون و ۳۳۱ هزار مبتلا، رتبه نخست آمار ابتلا را در میان کشور‌های جهان از آن خود کرده است.
همچنین شمار قربانیان ناشی از کرونا در آمریکا به بیش از ۱۲۲ هزار نفر می‌رسد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.