سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش آمار جان‌باختگان کرونایی به ۴۸ مورد

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از ثبت سه مورد جدید فوت در استان خبر داد و گفت: متأسفانه شمار جان‌باختگان ناشی از ویروس کرونا در استان بوشهر تا روز یکشنبه اول تیرماه به ۴۸ نفر رسیده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ مورد مبتلای جدید به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

او با اشاره به افزایش چهار مورد در بخش‌های مراقبت ویژه افزود: در حال حاضر ۳۵ بیمار در بخش ICU تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند که از این تعداد ۲۱ مورد مبتلا به کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ مورد از موارد بستری در بیمارستان‌های استان بوشهر با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند که ۸ مورد آن‌ها مبتلا به کرونا بوده‌اند.

دکتر کشمیری تاکید کرد: ۲۲۶ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۹۰ مورد آن‌ها مبتلا به کرونا هستند.

او  با اشاره به اینکه تاکنون ۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند افزود: دو آقای ۲۶ و ۵۴ ساله ساکن شهرستان‌های دشتستان و بوشهر و یک خانم ۶۰ ساله ساکن شهرستان گناوه که هر سه سابقه بیماری زمینه‌ای داشتند، فوت کرده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه تنها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توان شیب بیماری کرونا را شکست بیان کرد: تا ریشه‌کنی کامل کرونا با زدن ماسک از یکدیگر محافظت کنیم و علاوه بر رعایت از سوی خودمان، این اصل مهم را به دیگران نیز تذکر دهیم.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.