سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

ماجرای ورود مجلس به لایحه محرک اقتصادی/ سالاری: بعید می‌دانم مجلس مخالفت کند

سالاری گفت: بعید می‌دانم اعضای مجلس شورای اسلامی به طرح‌های مصوب شورای شهر تهران برای حل مشکلات شهروندان اعتراض کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی اخبار منتشره حکایت از آن دارد، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اجرای لایحه مصوب شهرداری تهران برای اجرای بسته محرک اقتصادی با تمرکز بر صنعت ساختمان مخالفت کردند و این مخالفت مانع اجرای آن می‌شود.

محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اخبار منتشر شده در این بخش گفت: همواره مدیریت شهری به دنبال این است با اجرای بسته‌های تشویقی گره‌ای از مشکلات شهروندان باز کند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران افزود: شورای شهر تهران در کنار شهرداری می‌خواهد از طریق فرآیند مصوب قانون ماده  ۵ و بر اساس پهنه مصوب و خط آسمان سیاست‌های تشویقی را برای شهروندان در نظر گیرد.

سالاری با تأکید بر اینکه تا به امروز خبری با مضمون مخالفت اعضای مجلس با اجرای مصوبه محرک اقتصادی با تمرکز بر صنعت ساختمان به گوش او نرسیده است، گفت: بعید می‌دانم اعضای مجلس شورای اسلامی به طرح و لوایح مصوب شورای شهر تهران در زمینه حمایت و گره گشایی از مشکلات شهروندان اعتراضی وارد کنند و مانع اجرای آن شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.