سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاروان دوچرخه سواران "حرم تا حرم" حرکت خود را آغاز کردند

مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: آئین بدرقه کاروان دوچرخه‌سواران «حرم تا حرم» امروز، ۳۱ خرداد در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا تاج فیروز مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: امسال نهمین سالی است که کاروان «حرم تا حرم» به مناسبت دهه کرامت مسیر قم ـ مشهد را رکاب می‌زنند.

او با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از این حرکت فرهنگی، افزود: شامگاه امروز، آغاز حرکت کاروان توسط قطار از مشهد با برگزاری مراسمی بدرقه‌ای در نظر گرفته شده و بعد از رسیدن به شهر قم، با کمک نیرو‌های خادمیار رضوی مراسم افتتاحیه‌ای برگزار می‌شود.

مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی ادامه داد: حرکت رسمی دوچرخه‌سواران دوم تیر از قم آغاز شده و شب ۱۲ تیر هم در مشهد خاتمه پیدا کرده و همچنین صبح روز ۱۳ تیر نیز آئین اختتامیه این برنامه برگزار می شود.

ابوالفضل نصیر مسئول کاروان «حرم تا حرم» هم در ادامه بیان کرد: هر ساله همزمان با ایام دهه کرامت دوچرخه‌سواران کاروان زیارتی «حرم تا حرم» مسیر قم تا مشهد را رکاب می‌زنند و امسال این گروه با ۲۵ دوچرخه‌سوار و به نام نورانی جوادالائمه (ع) به راه افتاده است.

او تصریح کرد: در مدت ۹ سال از آغاز این حرکت فرهنگی ورزشی، افراد مختلفی با سنین مختلف به این جمع پیوسته‌اند که امسال کوچکترین عضو این کاروان دوچرخه سوار  ۹ ساله و بزرگترین آن‌ها ۶۵ ساله است.
 
انتهای پیام//ی.ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.