سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سروان کیاشمشکی خبر داد؛

کیف‌قاپ سابقه دار پایانه ترمینال غرب تهران دستگیر شد

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب از دستگیری یک کیف‌قاپ در محدوده پایانه غرب تهران با ۵۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سروان مهدی کیاشمشکی رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب اظهار داشت: سی ام خردادماه جاری ماموران کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب حین گشت‌زنی به یک موتورسوار که در حال قاپیدن کیف زنی بود، برخورد کردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله ماموران کلانتری برای دستگیری کیف قاپ وارد عمل شدند، گفت: در یک عملیات ضربتی، موتورسیکلت متوقف و راکب آن دستگیر شد.

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب تصریح کرد: این زن که بر اثر مقاومت با کیف قاپ به زمین برخورد کرده و مصدوم شده بود سریعا به بیمارستان انتقال یافت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در کلانتری علاوه بر اعتراف به جرم ارتکابی به ۵۰ فقره سرقت دیگر اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که وی با استفاده از پلاک تقلبی در سطح شهر تردد و با انتخاب سوژه‌ها از آنان سرقت می‌کرده است.

رئیس کلانتری ۲۰۹ غرب تهران اضافه کرد: تا کنون ۶ تن از مال باختگان شناسایی و متهم برای کشف جرم با دستور قضایی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت؛ شهروندانی که در یک ماه اخیر به همین شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند می‌تواند برای پیگیری شکایتشان به پلیس آگاهی مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.