سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار حوادث امروز یکم تیر ماه ۹۹؛

از دستنبد پلیس آبادان بر دستان سارق خودرو تا دستگیری سارق حرفه‌ای منزل

مهم‌ترین حوادث امروز (یکم تیر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (یکم تیر سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف یکدستگاه خودرو سرقتی و یک قبضه سلاح کمری

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: پس از وقوع یک فقره سرقت خودرو تیبا از منطقه اروندکنار ، موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود : کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات اطلاعاتی خیلی سریع رد پای یک جوان پولدار را در این سرقت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان تاکید کرد : در تحقیقات مشخص شد پدر این جوان تاجر است و به لحاظ مالی هیچگونه مشکلی نداشته، سارق در صحبتهای خود اعتراف کرد پس از مصرف موادمخدر صنعتی دست به سرقت می زد.   

سرهنگ تقی زاده یادآور شد: این سارق در بازجویی با پلیس تاکنون به ۷ فقره انواع سرقت شامل:۲ فقره سرقت داخل خودرو و ۵ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

دستگیری سارق منزل با ۱۰ فقره سرقت درخرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان خرمشهر، تیمی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تشکیل و دستگیری سارق را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود:مأموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی فردسارق را شناسایی، و پس از هماهنگی مقام با قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت:در تحقیقات به عمل آمده، متهم به ۱۰ فقره سرقت منزل اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

سرهنگ ترکارانی در پایان خاطر نشان کرد: از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر به مقدار زیاد در منزل بپرهیزید و در مواقعی که مجبور به نگهداری موقت وجوه نقد و اشیاء قیمتی در داخل منزل هستید، از پنهان نمودن آن بصورت یک جا خودداری نموده و حتی الامکان از گاوصندوق سالم و مطمئن استفاده کنید.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.