سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین تکلیف ساماندهی پسماند‌ها در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ساماندهی پسماند‌ها در استان تا یک ماهه دیگر تعیین تکلیف شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت گفت: با وجود مصوبات قبلی و انتخاب سرمایه‌گذار برای ساماندهی و بازیافت پسماندها، هنوز این برنامه در استان محقق نشده که تا ظرف یک ماه آینده باید این موضوع تعیین تکلیف شود.

او افزود: برای ساماندهی پسماند‌های عادی و صنعتی دو سرمایه گذار مشخص شده است و با وجود اجرای بخشی از طرح، با مشکلاتی روبرو شده است که می‌طلبد این مشکلات هرچه سریع‌تر برطرف گردد.


بیشتر بخوانید: بهره گیری دستگاه‌های اجرایی از طرح‌های موفق دانشگاه شهرکرد


عباسی اضافه کرد: برای رفع این مشکلات دستگاه‌های صنعت، معدن و تجارت، شهرداری و محیط زیست با سرمایه‌گذاران نشست برگزار کنند و چنانچه محرز شد که این سرمایه‌گذاران توانایی ادامه کار را ندارند، تصمیم بر تغییر سرمایه‌گذار گرفته می‌شود.

او ادامه داد: نتیجه این اقدامات در نشست بعدی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ارائه شود.

عباسی در این نشست با تأکید بر حمایت از اصناف سطح شهر در استان با راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در نقاط مختلف شهر مخالفت کرد و گفت: طرح راه‌اندازی بازارچه‌ها نیازمند برنامه ریزی بیشتری است تا بتوان در کنار خدمات‌رسانی بهتر به مردم از اصناف فعال در استان نیز حمایت گردد.

او افزود: راه‌اندازی بازارچه عرضه مستقیم میوه طرح خوبی است که با همکاری دستگاه‌های مربوطه هرچه سریع‌تر در دستورکار قرار گیرد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.