سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگردانی ۸۱۷ هکتار از اراضی ملی منابع طبیعی استان همدان از چنگ متصرفان

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: ۸۱۷ هکتار از اراضی ملی با همکاری دستگاه قضایی به منابع طبیعی بازگردانده شده است.

اسفندیار خزائی، مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: در نتیجه گشت‌های مداوم یگان حفاظت منابع طبیعی و آرای صادره از محاکم قضائی از پارسال تاکنون  ۸۱۷  هکتار از اراضی ملی رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

او با بیان اینکه با  تشکیل تیم و اکیپ گشت و مراقبت و سرکشی مداوم از اراضی و منابع ملی جلوی تصرف اراضی ملی را می گیریم افزود: خط قرمز منابع طبیعی، خسارت به طبیعت است و با هر گونه تعرض در هر پست و مقامی که باشند برخورد جدی صورت می‌گیرد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ادامه داد: با تلاش و مامورین منابع طبیعی، نیروی انتظامی پارسال ۷۴۰ هکتار و امسال نیز در ماه‌های فروردین واریبهشت ۷۷ هکتار از اراضی تصرفی  منابع طبیعی و اراضی ملی  با حکم قضائی از دست متصرفین خارج وبه بیت المال بازگردانده شد.

خزائی بیان کرد:  امسال همچنین ۹۷ فقره پرونده تخلف  در ۲۳۲ هکتار از مراتع استان تشکیل داده ایم و به مراجع قضائی ارسال کرده ایم که در دست بررسی است.

او با تاکید بر لزوم حفظ و حراست از انفال و حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی استان گفت: انتظار داریم سایر دستگاه‌های مرتبط، مردم ومسئولین نیز با منابع طبیعی همکاری کنند تا از هرگونه تصرف در اراضی ملی جلوگیری به عمل آید.

خزائی گفت: منابع طبیعی متعلق به عموم مردم است و همه در حفظ این منابع ارزشمند باید مسئولیت پذیر و مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.