سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزان درآمد شهرخودرو از محل تبلیغات دور زمین

میزان درآمد باشگاه شهرخودرو خراسان از محل تبلیغات دور زمین مشخص شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ نوزدهم پس از تعطیلی چند ماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا، از ۸ تیر آغاز می‌شود و تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در این روز میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

با این حال این باشگاه همچنان یکی از مخالفان ازسرگیری رقابت‌های لیگ است و شنیده می‌شود همچنان با سازمان لیگ فدراسیون برای لغو این رقابت‌ها در حال مکاتبه است. یکی از معضلات این تیم خصوصی، مشکلات مالی به وجود آمده از ویروس کرونا است. فرهاد حمیداوی مالک این باشگاه بار‌ها اعلام کرده در صورتی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هزینه‌های ناشی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی را بپردازند، مخالفتی با آغاز مسابقات ندارد.

در حال حاضر شهرخودرو خراسان از ابتدای لیگ نوزدهم، تاکنون مبلغی حدود ۴۰۰ میلیون تومان از محل تبلیغات دور زمین از سازمان لیگ دریافت کرده است که البته این مبلغ  تمام دریافتی این باشگاه از محل اصلی درآمدزایی تیم‌های ایرانی نخواهد بود و سازمان لیگ تا پایان رقابت ها، واریزی دیگری را هم به حساب مشهدی‌ها مانند تمام تیم‌های دیگر خواهد داشت. البته در سال‌های اخیر بسیاری از وجوهات باشگاه‌ها در زمینه تبلیغات محیطی صرف پرداخت طلب‌های آن‌ها شده و بی شک این موضوع امسال نیز اتفاق خواهد افتاد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.