سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرتاجدینی در صحن علنی:

ضرورت توجه و حمایت بیشتر از کشاورزان/ قانون سازمان تعاونی روستایی کشور به طور کامل اجرا شود

نماینده مردم تبریز گفت: لازم است که دقت و حمایت بیشتری از کشاورزان شود. کشاورزان غیر از جهاد کشاورزی حامیانی ندارد.

به گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از وزیر جهاد کشاورزی در توسعه بخش‌های زراعی، باغی و گلخانه‌ای گفت:  در بخش گندم وضعیت نابه سامان خرید و فروش وجود دارد که نیاز به نظارت، برنامه ریزی و اقدام بیشتر دارد.

او خطاب به وزیر جهاد و کشاورزی گفت: دست رنج کشاورزان سخت کوش، دست پینه بسته و چهره سوخته در مسیر واسطه گری‌ها کجا می‌رود؟ آیا وزارت جهاد و کشاورزی خود را متولی این نمی‌داند که این برنامه‌ها را طوری نظارت و مدیریت کند که بیشترین سود را خود کشاورزان ببرند، متاسفانه این چنین نیست و لازم است که دقت و حمایت بیشتری از کشاورزان شود. کشاورزان غیر از جهاد کشاورزی حامیانی ندارد.

حجت الاسلام میرتاجدینی با اشاره به افزایش بی رویه و افسار گسیخته نهاده‌ها و خوراک دام بزرگ و سبک گفت: در این خصوص چه کاری کردید؟ این افزایش بی رویه باعث شده که بسیاری از دامدرای‌ها با مشکلات عدیده روبه رو شوند و برخی از این‌ها به سمت تعطیلی بروند، وقت آن است که تصمیم‌های فوری، جدی و  اقدامات عملی در این خصوص انجام شود.

نماینده مردم تبریز گفت: در خصوص سازمان تعاون روستایی‌ها قانونی که اعمال می‌شود به این شکل است که برخی از استان‌ها با مشکلات روبه‌رو می‌شوند، جهت حفظ حقوق اتحادیه استان‌ها لازم است بند ۲ ماده ۶۴ قانون سازمان تعاونی روستایی کشور در هیئت مدیره مرکزی به طور کامل اجرا شود تا حقوق هیچ استانی ضایع نشود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.